måndag 10 augusti 2009

lite tankar

Sitter här å tänker lite
Mitt liv måste ändras drastiskt
Självförtroende är inge bra alls. Minsta lilla så ifrågasätter jag mig själv. Å jag vet inte varför jag gör så. Eller jo, det grundar ju sig från barndomen. Men jag är ju medveten att jag gör så, så varför fortsätter jag då egentligen?
Imorse satt jag på bussen å lyssna på musik å försökte tänka peppande saker. Vart på bra humör efter det. Men sen är det småsaker som händer under dagen som gör att jag tvivlar på allt om mig själv

Såå
Nu tänkte jag be er som jag känner som läser det här att skriva nåt positivt om mig som jg ska försöka ta åt mig

*S* känns töntigt det här men jag kanske lär mig nåt
Å då vet jag vad jag ska peppa mig själv om oxå

Så skriv om ni vill

4 kommentarer:

  1. Du är bra på att lyssna. Du är omtänksam, har ett varmt hjärta och så har du sjuk humor ;)

    Trots att du också är 'trasig', precis som man själv är, så brukar du ändå oftast ta dig tid att lyssna på dina vänner.

    Kram

    SvaraRadera
  2. tack =)
    Mycke lättare att ta in när nån annan säger, för jag ser ju allt med mig negativt

    SvaraRadera
  3. ja att du orkar lyssna på en ibland är mirakulöst! är evigt tacksam att ha dig som vän! du är en bra människa!! du är snäll, lojal & omtänksam! //jessi

    SvaraRadera