onsdag 5 augusti 2009

Tvätt & tandvärk

Tvättid
Världens tråkigaste
3 ikea-kassar fulla med tvätt

Bläää

Å för att inte tala om tandvärken jag har.
Visdomstand som växer emot alla andra. Hela tandraden flyttar sig för att ge plats. Å som vanligt är jag för envis för att gå till tandläkaren. Jag tar mig igenom smärtan hellre. Det som inte tar kål på en kan alltid hanteras. Right?

Idag ringde jag en kompis å fråga om han kan tatuera mig nästa månad. Det kunde han. Så nu äntligen ska jag skaffa mig min första tatuering. Bättre sent än aldrig.

Det har vart en jobbig tid på sistone. Igår vart droppen av allt. Jag kan inte hantera så här mycke på en å samma gång. Så nu måste jag prioritera. Mig å linus först, andra sen
Kommer bli jobbigt å jag vet att jag kommer få extremt dåligt samvete, men för att jag ska kunna hantera livet just nu så måste jag bli ego. Å jag hatar att vara ego.

Det som kommer först är linus utredning, linus välmående, linus skolgång, mitt självförtroende, mitt välmående, träning å rutiner.
Nu är bara det en sak att göra. Jag måste lära mig att säga nej när andra har problem å behöver prata ut. Jag måste ha en paus från allt det mä.
Muren är högt uppe igen å jag har ingen tillit till människor alls längre.

PAUS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar