tisdag 22 september 2009

Å här blir man indragen

Herrgu va saker händer nu
Jag vet inte vad jag ska tro, men en sak är ju helt säker. Han har skrivit samma mess till minst tre av oss nu. Å han ljög för mig igår när jag fråga han rätt ut.
Då blir jag fan sne

En sak som oxå gör mig sne är att en viss person sitter å hänger ut mitt namn, mailet jag skicka, å anser att jag tydligen gjort dittan å dattan som jag inte ens gjort
Jag tänker INTE sjunka så lågt att varken skriva namn eller hänga ut nåns jävla mail här.
Där för jag anser att det är dagisnivå, å det är nåt som många kan läsa.
Hon skrev oxå att hon tänkt skriva ut min mailadress, men valt att inte göra det eftersom jag oxå troligen är en av dom som blivit lurad.

Varför i helvete ska man skriva ut nån annans mailadress på sin blogg för????

Gör hon det, då blir jag mer än förbannad. Det är en sak som är jävligt säker

6 kommentarer:

  1. Du har missförstått taking chances. Hon hänger inte ut dig, hon skyddar dig. Hon säger att HAN har publicerat hennes mailadress, inte du.

    Och att hon blev sårad av att han skickade runt hennes mail (som hon skrev för att rädda oss alla från honom) och att ni satt och gjorde er lustiga över henne.

    Jag fick också mailet av honom och jag erkänner utan problem att jag också sa till honom att hon verkade psyko, det var ju därför han skickade runt mailet, för att försöka få oss att tro på honom ifall hon skulle ta kontakt med oss.

    Så jag säger inte att det var fel av dig att reagera, men nu när vi vet sanningen så är ju taking chances verkligen den som inte gjort ett enda fel. Hon har släppt in oss alla i sin värld och skyddar till och med dig.

    Hon publicerar mailen för att alla ska förstå att detta inte är någon story som vi hittat på, som bevis liksom. Inte för att hänga ut någon av oss tjejer. Hoppas att du förstår vad jag menar och känner dig tacksam för omtanken istället.

    No hard feelings från mig, men jag vill verkligen inte att taking chances får någon skit, hon är den finaste människan jag pratat med på mycket länge och vill alla så väl. Kände att jag var tvungen att lägga mig i lite, för det är ett missförstånd att hon vill måla ut dig som något. Läs igen nu när du läst mina ord, så kommer du se att hon skyddar dig. Och som du säkert förstår så blev hon ledsen när hon fick känslan av att han lyckades få oss tjejer att tro att hon var kocko och att han inte alls visste vem hon var. Vem hade inte blivit det?

    SvaraRadera
  2. Jag har läst å det är mitt mail hon skriver ut. Å hon kunde mailat mig istället å sagt att det såra å förklarat istället för att skriva ut mig som en av kvinnorna i hans hov. å sätta ut mitt mail utan att ge mig en chans att förklara.
    Det är inte att skydda mig.
    Det är att döma mig.

    SvaraRadera
  3. Jag har kommenterat ditt inlägg på min sida.

    Enligt honom, när jag frågade honom igår, så är du en död kompis' flickvän. Jag antar att så inte är fallet......utan att du är en i raden som blivit lika lurad och som fått samma sms, mail o msn-konversationer.... herregud. Hur många är vi??

    Hur har han haft tid???!!

    SvaraRadera
  4. ja det är iofs oxå sant, men nu börjar jag undra om nån va verklig överhuvudtaget.
    Han har messat mig massa sista veckan speciellt. Å innan M snacka v om flera gånger att träffas men hela tiden va det nåt som fck det att inte funka den dagen

    SvaraRadera
  5. Det där är tydligen hans vanliga drag, att det kommer nåt emellan.

    Äh fy f-n. Jag mår så illa av det här. Sov inget inatt och hela dagen har det här snurrat i skallen.

    Du har m a o inte sett honom irl du heller?

    SvaraRadera
  6. nej jag har aldrig sett han eller dom andra

    SvaraRadera