lördag 26 september 2009

Svar

Allt det här är ju bara för mycke att förstå

Det skummaste är att en tjej inte publicerar mina kommentarer å jag förstår inte varför
Kanske bara ett missförstånd. Men jag vill ju såklart oxå kunna få svar från han å få en förklaring. Han har förmodligen låtsas vara 4 personer jag har haft kontakt med å jag litar inte på nån längre. Han har förstört så mycke.

Jag får väl hoppas att han läser det här härinne då eftersom jag inte kan få svar på hennes sida där jag vet att han läser.

Alla vi vill mer eller mindre ha ett svar. Ingen är ensam om det. Å jag vill veta främst om den första personen. Å jag vill få ur mig allt hat jag känner just nu

Så alex eller vad fan du nu heter, maila en jävla förklaring för mig. Det är du fan skyldig mig minst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar