söndag 20 september 2009

Stress Stress Stress

Ärligt, jag har kommit på att jag har ingen fritid längre.
Allt händer på en gång nu. Jobbet, linus skola, bup, ifu, möten osv
Det kommer vara ett mirakel om jag inte blir galen på köpet.

Funderar dessutom på att byta skola.
Linus skola har bara gett mig huvudvärk den sista tiden å i torsdags vart det bara droppen av allt.
Rektorn ringer mig en halvtimme efter jag lämnat linus å hon säger att jag måste komma dit för linus är hysterisk å hon är rädd att han ska göra sig själv illa.
Jag som sitter i möte med vår familjepedagog får skippa mötet å knalla till skolan med anna å se vad som händer.
När vi kommer dit så hälsar rektorn på oss å säger att det va hon som ringde, sen går hon iväg. Kvar står jag å anna med en fröken som nyss börjat å har ingen aning vad som hänt. Jag försöker få ut nåt som förklarar samtalet men ingen vet nånting.
När jag står med fröken som nyss kommit får jag veta att när hon kom dit så hade flera fröknar sagt att linus å jag inte får komma till frukost längre, utan att vi skulle få komma tidigast åtta.
Fröken som kom då sa att vi skulle visste komma till frukost för det är bäst för linus.
Pratade med linus sen å det visade sig att han blivit arg över nåt å sen sagt fula ord som "fuck u" å sånt.
När anna å jag gick därifrån så fatta vi fortfarande ingenting. Linus tog jag mä mig därifrån.
Känner oss inte ens välkomna där längre liksom
Känns som det är dags att byta skola, ja


Annars så har det inte hänt nå mycke alls. Setat för mig själv å kikat på filmer på kvällarna. superskoj.
Idag har jag min lista av saker att göra att genomgå.
Fan vilket intressant liv man har asså *S*

Nähepp, nu får det vara nog med uppdatering. Dags att börja pricka av listjäveln

Taadaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar